joi, 9 februarie 2012

Hashimoto featuring Itsy Bitsy Spider

Jur ca raman tampita uneori cand imi dau seama ce expresii poti intalni in limba asta romana.

"Sanatos tun" si "racit cobza". Cum adica "Sanatos tun"? Poate ca tunul asa? Ca tunul e mare si nimic nu-l doboara, dar "racit cobza"???

Intamplarea face ca nu-s nici sanatoasa tun si nici racita cobza. Sufar de ... boala porcului: imi vine sa dorm intruna si m-as trezi numai ca sa mananc. Iar daca fac altfel ma simt obosita(dha), ma concentrez greu, devin irascibila. Suna a boala romaneasca, dar o cheama Hashimoto, cool ha? Bine, mie-mi suna mai mult a scuza, dar nu e. Nu mi se oxigeneaza organismul si na... Voi cu ce boli va laudati, ca pana acum asta-mi pare ca are cel mai tare nume si s-a nimerit sa fie tocmai a mea. Nu va bucurati inca, nu mor din ea.

Si ca sa incurajez si pe altii care mai au nevoie, dar mai ales pe mine, ca vor veni iara si zile cu soare sa usuce burlanul sa ne putem catara la loc, va interpretez una din melodiile mele favorite. Imaginati-va ca v-am interpretat, dar trebuia sa uploadez pe youtube si nu aveam cont. Sau aveam dar nu mai stiu parola. Sper sa va multumiti cu versiunea de mai jos:

               

Sper sa nu mi se potriveasca aia cu Humpty Dumpty prea curand. Sanatate ca-i mai buna decat toate va doresc!

Niciun comentariu: