miercuri, 1 mai 2013

Celebrating 1st of May

Cum? va intrebati arzand de curiozitate sa vedeti ce planuri marete am avut de aceasta sarbatoare legala. Pai am decis sa lucrez astazi ca sa nu lucrez maine, ca sa facem livrarea.
Stai asa sa nu ma pripesc cu povestirea.

Plec de dimineata la o ora mai matinala decat de obicei, trafic ok, pe Fundeni ditamai accidentul cu o motocicleta facuta praf pe sensul opus. Dar in parcarea din fata birouului locuri cacalau cum n-am vazut eu niciodata.
Ajung la munca singura singurica - no internet connection. Colegu de la IT a lasat mail oficial daca avem vreo problema sa dam mail la adresa x@y.com. Pai daca am probleme cu netul cum ar veni, cum trimit mail? Ma rog, sun, vorbesc, solutiile se repeta dar rezolvarea nu apare cum ar veni, bun deci nu merge.
Intre timp aud niste fosnaituri prin open space, sa-mi stea inima, trebuia sa fiu singura la servici. 10 secunde panica, trag aer in piept si plec sa identific sursa fosnaiturilor. Colegul meu minunat. Eu: "Ce tare, lucrezi si tu astazi." El:"Credeam ca am gresit firma." Eu:"Pai azi nu se lucreaza" El:"Pai de ce nu mi-a spus nimeni" Eu cu explicatiile. He made my day, nu doar pentru ca mi-a confirmat ca nu merge netul si ca nu-s nebuna, dar a fost haios, tare.
Buuun, unde eram, ah, nu merge, bottom line: nu merge. Sa dau o tura pana acasa si sa ma intorc ca sa instalez un war nu fac asa ceva, daca plec dusa sunt.

Deci m-am dus. M-am dus direct intr-o groapa cu masina cu tot, trec de groapa injurand de nu ma puteam asculta, incepe masina sa faca ciudat br cr, trancanea si zdronganea - eram sigura ca o sa raman numai cu volanul si cu curul pe jos.

Trag cel mai pe dreapta cel mai aproape posibil: PANA, cu cauciuc taiat cu tot. Am 20 de secunde de panica timp in care ma injur cu un instructor pe o masina de scoala, cica sa inchid portiera ca eleva lui nu e in stare sa ma depaseasca asa. Ii arat un semn nedorit, cu mana, urlu o injuratura dupa el, il sun pe frate-miu care e mai mult suport moral. De fapt intreabarile de baza sunt daca e ok sa mai mut masina cativa metri fara consecinte asupra jantei si daca dupa ce schimb roata e ok sau tre sa mai verific ceva pana ajng in service. E ok. Ma apuc de schimbat roata in doru lelii, cam intr-o ora cred ca terminam si vine un taximetrist dragut sa ma ajute. Bravo lui , a terminat cam cu 45 de minute mai repede. Buun , sa se mentioneze ca eram ca un porc, plina de ulei de pe roata de rezerva si cu praf in unghii si-n urechi cred.

Pe drum ma opresc la un service, aleliua ca oamenii astia nu stiu ce e ala 1 May, Paste stiu dar 1 Mai nu stiu, sunt salvata. "Buna ziua, vreau si eu sa schimb cauciucul cu totul" "Pai sa vedem". Am vazut "Nu avem cauciucuri Tigar, avem numa' ...(PLM nu mai tin minte), si o sa-l schimbam pe cel din spate in fata ca sa fie la fel. Cam 3 milioane face", "Ce sa fie la fel? Ah uzura pe fata, Ah, bun". Cacat, n-am bani. De ce? Ca n-am auzit de independenta si cardul meu e la Bogdan. FUCK. "Bine va rog sa il faceti si o sa vina cineva cu banii."

Ma bate soarele in cap de ma ia dracu. Da' nici nu plec de langa masina, na , stau aici sa vad cum se face.


Ziua nu s-a incheiat dar sper ca peripetiile sa se fi incheiat si sa nu se intample mare lucru cat sterg praful. Funny enough nu ma simt nervoasa, ma simt doar putin batuta in cap de soare si recunoascatoarea ca sunt in one piece.


Sa aveti o zi de 1 Mai minunata! VOM MERGE

2 comentarii:

Eufio spunea...

Totu-i bun cand se termina!...daca e si cu bine, atunci totu-i perfect!

Stefanela spunea...

cate aventuri urbane!!!
:)