joi, 9 decembrie 2010

NUNTA

ca-n povesti as adauga eu. Evident poate sunt subiectiva, dar cam asta e omul, subiectiv.

Dupa zece luni de la nunta poate totusi am o opinie mai realista(a se citi mai putin entuziasmata si fara amprenta imediata a evenimentului) despre cei care au facut posibila petrecerea. O sa incerc sa ma rezum la informatii concrete, versiunea ca-n povesti o sa o impratasesc nepotilor.

Sa le luam in ordinea numerelor de pe tricou:

1. Filmarea video a iesit exceleeeent! Tipul asta Vali (Andrei Calinescu pe care o sa il rog sa imi dea niste linkuri sa am cu ce imi sustine parerea) nu m-a intimidat, nu m-a batut la cap, nu a incurcat pe nimeni, dar dupa 5 luni de la eveniment cand mi-am facut timp sa ma uit pe toate cele 4,5 h de filmare aveam impresia ca sunt acolo si am innebunit de fericire, ma uit cu mare placere si-acum cand le mai arat prietenilor - ele au fost mai multe ore de filmare, dar la montaj le-a mai scuturat.

2. Fotograful - un prieten, fost coleg de munca care si-a exersat mana si camera pe nunta mea, again super de treaba a facut pozele bune, ce am observat eu ca acum, de ceva vreme incoace, din ce vad prin portofoliul lui, pozele ii ies foarte bune. Eu stiam la ce ma bag(ca nu era inca profesionist), dar vad ca a fost cu folos si nu-mi pare rau :) O sa adaug si site-ul lui si mai ales, o sa adaug poze dupa sesiunea - trash the dress

3. Familia, rubedeniile si prietenii s-au purtat impecabil. Am mai facut eu mofturi in stanga in dreapta, dar nu m-a taxat nimeni. Ca orice om care traieste intr-o familie complexa, ma asteptam sa mai apara discutii, sa ma enervez, dar n-a fost cazul de data asta nici pe departe. Va doresc de asa oameni s-aveti pe-aproape!

4. Restaurantul Central din Piatra Neamt ofera servicii pe bune. Este destul de scump, mult mai scump decat alte locatii de prin Piatra, au si ceva constrangeri referitoare la bautura, aranjamente, dar noi am cam mers pe mana lor, e drept si din lipsa de timp si a iesit foarte bine. Invitatii au fost impresionati, zic ei de calitatea serviciilor. Noi am comunicat destul de bine cu ei, au fost cateva aspecte unde puteam negocia mai bine. Daca vreti musai detalii intrebati-ma private. Ah, si musai restaurantul de jos, cel mic, de la etaj e cam comunist nitel si cam inghesuit, iar acustica mi se pare un pic proasta.

5. Formatia a fost de milioane. E cea care era la Central, din ce-am inteles urma sa nu mai aiba contract exclusiv cu ei, iar ei canta si in alte localitati. In tot cazul, au cantat foarte foarte frumos, o sa revin si aici macar cu un link si cu numele- rusinor, dar nu stiu cum ii cheama.

6. Cei de la aranjamente - firma Clipa din Piatra, sunt seriosi si cu simt estetic. Ii recomand.

7. Cei de la ansamblul "Floricica de la munte" au jucat dansuri populare, lumea a fost de-a dreptul incantata. A cantat si o fetita tare frumos si, mai nou, au si momente cu dans de societate.

Mie mi-a placut la nunta la mine si lumea zice ca nu numai mie :). Acum ca stiu cum a fost, n-as fi renuntat la ea nici in ruptul capului!

Iertare - celor care se asteaptau sa citeasca altceva pe blogul asta decat sa vada reclame, dar eram datoare cu informatii practice, numai eu stiu cat am cautat saptamani, luni intregi. Voiam sa imi zica cineva da - e bine, nu - e rau, in nici un caz acolo, in nici un caz cu aia(cu argumente desigur). N-am prea gasit, a trebuit sa inchid ochii si sa apas pe acceleratie, pana m-am trezit in avion in drum spre America de Sud.

3 comentarii:

Stefanela spunea...

sunt binevenite toate detaliile, mai ales pentru cei care vor sa organizeze nunti in Piatra.

MIe mi-a placut mult la voi la nunta, dupa parerea mea, e cea mai "misto" nunta la care am asistat (si am fost la destul de multe in ultimul timp).
Pup.

Photography Lady spunea...

Miha, ma bucur ca scrii mai des acum.
Pup

VertAnge spunea...

Printeso, ai un stil foarte dragut de a povesti. De ce nu scrii mai des?
PS: Pentru printesele care iubesc pantofii frumosi si prajiturile bune, gasesti un articol tare dragut aici:http://www.pintravel.ro/2011/01/prin-new-york-pe-urmele-sex-and-city.html