joi, 23 aprilie 2009

Iar femeia

(Mi) se intampla lucruri carora nu le dau nici o importanta pe moment si trec ani, cand deodata imi amintesc de ele si, dupa caz, ma prind remuscarile, am o parere, ceva de spus, mi se pare amuzant.
De exemplu, de ceva vreme, si nu pot sa identific, unde si nici macar ce natie era omul, daca se petrecea in Romania sau Germania). In tot cazul un tip, care cu siguranta imi facea si avansuri, se plangea ca nu poate sa se insoare sau macar sa aiba o relatie (mai) stabila. Ca fetele sunt independente acum, nu le mai trebuie barbati, stau o perioada scurta si apoi, daca nu le convine ceva, incheie. Ce sa zic, bine va face. Sigur as gasi rost de cearta cu unul altul ca nu incurajez intemeierea familiei, ca femeia trebuie sa stea mai in spate. Pai sa stea, la o adica, dar daca are un mare bou in fata care abia se misca. E clar ca, in sfarsit, o femeie poate sa selecteze, sa vada in spatele cui sa stea, daca ea merge prea repede, trebuie sa isi aleaga pe cineva care merge si mai repede, ca sa nu mearga agale si sa (se) rateze de dragul traditiei. Prin urmare, baietii, baieteii, barbatii (si barbateii) trebuie sa dovedeasca si rabdare si inteligenta si capabilitatea de a avea grija de o familie si.... Nu cred ca chiar toate sunt absurde si le cer pe toate in cantitate maxima, dar se orienteaza si ele. De multe ori nici nu o fac constient, pur si simplu se simt frustrate, nesatisfacute, franate etc. si gasesc nod in papura, par nehotarate, le ghideaza instinctul si hormonii, dau vina pe cariera (in cazul in care nu le place) pana la urma parca iese bine.

Parca-i tare bine ca nu trebuie sa te mai mariti cu primul cu care te-ai incurcat si nici nu trebuie sa depinzi de banii altora sau sa stai acasa si sa torni copii. Des ma trezesc (out of nowhere) sa multumesc lui Dumnezeu (tema cu Dumnezeu alta data, da ?!?!) ca m-am nascut in asa vremuri si pot sa ma injur si eu cu lumea in trafic si sa beau in bar singura(as fi renuntat la astea) si sa raspund pentru faptele mele, dar sa am si deciziile mele, multe si nenumarate, mai multe ca barbatul de langa mine (cu unul in plus, cel cu copilul, si daca e vorba de mai multi copii, cu atat mai multe).

Na ce sa zic, e cam greu cred si v-ati cam culcat pe-o ureche, s-a schimbat sistemul deodata, nu ne mai arata nimeni cu degetul (sau macar nu ne pasa) daca va lasam sa va mai maturizati o tzara. Cand ma gandesc la aspectul asta cu femeia puternica, care pana la urma si-a facut loc cam peste tot (desi timid pe alocuri) ma simt ca atunci cand castiga Romania la campionate, nu e meritul meu, dar sunt si eu roman si FEMEIE.

Subiectul urmator e despre unu care mi-a cerut sa dau un examen in locul lui dar sa nu fac bine.

Niciun comentariu: