vineri, 20 noiembrie 2009

Prin vecini

Aseara mi s-au alterat planurile initiale si le-am schimbat cu totul. In loc sa ma vad cu cine vroiam, am stat in casa si-am deschis frigiderul cam o data la 30 de secunde, de parca ma asteptam sa se imbogatesca cu produse (era cam gol). Drept urmare am bagat o tona de chipsuri. Dar cum tot raul spre bine am avut ocazia sa inaintez cu disertatia, macar un pic acolo.

Daca tot am fost fata vrednica, zic eu, sa ne jucam si niste fusball la vecini. Vecinii sunt plecati in luna de miere si noi avem cheile, iar ei au o masa de fusball, in sufragerie, facuta cadou de noi si altii la petrecerea lor de burlacie. "Da, nu ne jucam fusball?" , "Da cand ne jucam", "Haaaai sa ne jucam!" Pui nu prea avea chef sa se dezlipeasca de telenovelele lui (Dr. House, Heroes, Prison break si altele sunt telenovele si nu va certati cu mine pe tema asta, da?).

La 23:00 aterizam la vecini in hol/sufragerie e cam tot una, asezam masa in centrul camerei si ne tocim degetele vreo juma' de ora. Si se deschide usa de la intrare(fara cioc cioc). Io, inrosita toata de transpiratie si jena:"Se aude tare?, v-am trezit?" Omul sifonat, imbracat in papucei de casa, un pic matahalos, mirosind puternic a tigara, cu parul valvoi, stand printre usa: "Nuuu, sunt dfe la blocul vecin, am vazut lumina aprinsa si m-am speriat ca am lasat usa descuita" (Da', ce ne-am speriat noi)
"Aaaa, nu, ne jucam si noi."
"Ca v-au lasat cheile..."
"Daaa" , "Ne scuzaaati"
"No bine, asta-mi era sa nu fi uitat usa descuita, ca am trecut azi pe aici."
"Nu, nu, ne scuzati..."
"Ok"
"Ne scuzati" - eu o tot balmajeam pe-a mea, voiam sa-i zic sa sa ne scuze ca i-am dat batai de cap la doispe noapte, dar nu-mi prea iesea. Intr-un final scoate omul capul de dupa usa si pleaca. "Buna seara".

Peste drum stau, la blocul vecin stau si cumnatii acestor prieteni. Si aveau si ei cheia. Persona in cauza era cumnatul cumnatului. Cine-o fi fost cine nu, dar eu cand am vazut ca intra careva in casa straina, fara sa bata am facut pe mine, daca intra la mine, ii saream la gat.

2 comentarii:

Stefanela spunea...

hahahaha! tare! parca imi povesteti o scena dintr-o comedie!
lol.

Eufio spunea...

Erata:
1. FlashForward - nu prison break (- which is cah, btw)
2. Cumnatul Cumnatului...