miercuri, 3 aprilie 2013

M-am lasat de fumat!



Nu nu eram fumatoare. Ok, sa zicem ca eram, ocazional - cu ocazia unor petreceri, in medie, cam o data la 6 luni fumam o tigara sau doua. Nu stiu cum se numara dar nu ma consider fumatoare. N-am tigari in casa,nu "consum" si nu simt nevoia nici cand ma enervez, nici cand sunt bucuroasa, nici cand nu stiu ce sa fac, nici cand ies la "socializat".
Eh, cu toate astea am simtit o nevoie crunta sa ma las de fumat. Desigur, da , am renuntat la cele trei tigari pe an, that's a start :).

De pe 31 Dec anul trecut n-am mai intrat in nici un local unde se fumeaza!

Ultima data, adica pe 30 Dec anul trecut, am mers cu niste prieteni intr-o cafenea/pub in Piatra Neamt. Scopul era sa stam la un ceai, la o bere, la o sueta. Ne vazuseram si cu o zi inainte, si cu o zi dupa, nu era un eveniment special altul decat sa omoram timpul in mod placut si o 1/2h din viata acelei zile sa o petrecem impreuna. Am platit pentru acea 1/2h cu varf si-ndesat. Am plecat in lacrimi de la fum, cu gatul inflamat si dureros (poate eram si putin racita, dar smog-ul de-acolo n-a ajutat). Toate hainele, de iarna de altfel, imbacsite, parul meu proaspat spalat mirosea a canal. Sa nu insist asupra faptului ca am vrut sa imi comand un al doilea ceai si mi s-a spus ca nu mai au voie sa serveasca ceaiuri dupa orele 19:00? wtf??? Aveam o singura haina groasa cu mine, nu se punea problema sa o spal, poate s-ar fi uscat pana se termina vacanta. At the end of the day eram un ghemotoc de frustrare si confuzenie, cu o decizie, impulsiva poate.

Si mi-a reusit! Au fost cateva situatii mai challenging dar le-am facut fata cu brio. Unul a fost cand a trebuit sa scot fosta echipa in oras. Ce sa facem, ce sa facem: am dus pe tot poporul cu mic cu mare la o ceainarie, atmosfera placuta, serveau si bere si cocktail-uri, am avut cameruta noastra.
Am vrut sa ies cu fetili si le-am rugat muuuult de tot sa mearga si in alte locuri decat in club, au fost tare dragute si intelegatoare.
Am evitat orice contact social care implica iesitul in localuri, e drept ca perioada asta mi-a fost mai usor ca niciodata sa refuz.

Iar acusa s-au deschis terasele si la terase merg! Nu vreau sa exagerez nici cu terasele, vezi neservitul ceaiului dupa orele 19:oo, dar one little step at a time.


Conteniti cu laudele despre ce buna sunt eu si cum imi reuseste mie dieta smoke free - sau mai bine smoke in cantitati industriale free. Deci, nicio lauda, faptul ca mi-a iesit it's a reward enough. Noch etwas: daca reuseste cineva sa ma corupa, which wouldn't be all that impossible, stiu deja ca o sa ma supar destul de rau si o sa gasesc mereu scuze sa mai ies cu persoana respectiva.


Muzica anyone? So soll es sein so soll es bleiben so hab ich es mir gewuenscht genauso ist es gut

Niciun comentariu: