marți, 12 ianuarie 2010

La ce se gandeste lumea cand rade din senin?!?!

Se mai intampla sa rada ca prostul, din senin, in plina strada si nici sa nu se poata opri.
Mi-am amintit ca luna trecuta, cand era viscolul mai puternic, a coborat Bogdan in parcare si a observat ca masina de langa PUP aka Ceedulica (asta-i masina noastra) era plina cu zapada... Uitase omul geamul deschis, fix pe-ala de unde batea mai rau crivatul.

Pe moment, atunci, mi-a parut tare rau de el. In seara asta mi-am aruncat o privire la Volkswagenul lui si mi-am amitit cum fu el plin ochi de nea si ma podidi un ras de m-am intors in masina sa nu ma vada vecinii. Sa te trezesti asa de dimineata sa-ti gasesti masina plina de zapada si pe interior si pe exterior nu-i putin lucru. Bine ca n-a lasat nimeni vreun geam la apartament deschis, sa nu mai poti deschide usa de namete!

2 comentarii:

Iuliana spunea...

Mi s-a intamplat o faza asemanatoare, eram intr-o parcare din spatele blocului si eram cu cineva in masina si gasim o masina sort cu usa deschisa, prima oara am crezut ca e cineva si ne uitam mai bine, lasase usa deschisa, am ras de nu mai am putut.

Unknown spunea...

E un pic ciudat ca ne amuza in asa hal cand unii si-o fac cu mana lor. Ce-i drept nu e o chestiune de viata si de moarte asa ca nu putem avea consttinta prea incarcata :).