miercuri, 27 ianuarie 2010

Vacanta mare

Nu mai e mult si imi iau o vacanta mare cat vacanta mare(aia de la facultatea de medicina, ca stundetii de-acolo prind si ei o luna jumate de vacanta).

Da, nu stiti?!?! O luna jumate starting this end the week o sa am alte preocupari, o sa imi fac griji de cum o sa-mi stea machiajul, de cum o sa se descurce lumea sa ajunga la eveniment, de cum e mancarea, de bilete de avioane, bagaje, itinerarii, fotografii, hoteluri, vaccinuri, ambasade si multe altele, dar nu de ora la care ajung la servici, de mail, de SVN si ce mai dreg eu pe-acolo.

Ma simt un pic ciudat ca parca nu pot sa-mi ies din ritm si-mi las colegii incarcati, dar stiu/sper sa-mi treaca repede, din primul weekend. Unora li se pare imposibil sa aiba ei foarte multi bani, nici nu ar sti ce faca cu ei daca i-ar avea asa deodata. Asa simt, ca si cum urmeaza sa am bilioane de trilioane de vacanta! Pare imposibil.

Imi doresc sa fie o vacanta frumoasa si daca o sa fie o sa va sfatuiesc si pe voi sa va luati!

Un comentariu:

A. spunea...

Enjoy it :)