luni, 10 mai 2010

Berestroika

Un mic review despre localul asta, mai mult negativ, ca na, asa merita. Am cautat pe net inainte sa-l aleg ca si locatie pentru o iesire cu prietenii, am gasit lucruri bune despre el, dar la fata locului s-a dovedit a fi nitel altfel.

Din cele rele pe net aflasem ca:
- Nu au toate felurile de deserturi enumerate in meniu (puteam sa traiesc cu asta, ca doar mergeam pentru bere nu pentru desert).
- Se misca greut cu comanda, si cu asta puteam trai ca doar ieseam sa stam la o tacla, sa treaca timpul.

Ce am gasit acolo:
- din trei tipuri de bere a casei(nefiltrata) n-aveau decat unul
- din 10 ceaiuri good looking din meniu, nu aveau decat ceai de fructe(care nu era in meniu pare-mi-se) si-mi zice ca schimba meniul pentru vara (scot ceiurile si ciocolata calda... tare shugubatz chelnerul asta
- comanda nu venea greu, dar am avut impresia ca nu prea dadeau pe la noi pe la masa (posibil sa fi fost o impresie, deci puteti sa ignorati partea asta)
- nu aveau nici carnati alb (wurst :( )
- bere fara alcool nu aveau
- atmosfera ne-am creat-o noi ca nu prea era, ca sa nu zic ca mi se parea putin ostila
- nici cocktailuri de bere nu aveau (am comandat unul dintre ele cu bere gold, ca era singurul fel de-l aveau si ni se zice: "Daca nu am berea, n-am nici cokltailul nu?" "Pai noi am ales un cocktail cu berea pe care o aveti" "Pai n-am restul ingredientelor" "Pai zi dracului asa si lasa-ma cu minciunile tale ca deja mi s-a luat!" asta imi statea pe limba dar n-am zis-o :D)

Dat fiindca am ales locul ala pentru tipurile de bere, lipsa lor e, de fapt, cea care a generat starea mea de nemultumire si promisiunea ca nu mai dau pe-acolo !!!!!! Macar pana se pun la punct cu meniul.

Niciun comentariu: