joi, 6 mai 2010

Oana, ce nume simplu

In viata noastra a intrat din nou o ea, vesnica noastra (si nu doar a noastra) problema, o cheama Oana si este vocea noului software de GPS din familia TomTom pe care l-a downloadat sotul meu.

Oana cunoaste, se pare, foarte bine strazile din Bucuresti, muuult mai bine decat mine (no comment here), numai ca Oana vorbeste moldovineste ca la carte: "pisti 200 di metri faciţi la stânga... pisti 400 di metri faciţi la dreapta... ". Toati buni şî frumoasi, ne-am hlizit noi oleaca, eu m-am abţinut să comentez dispri Oana, când o aud: Pisti 200 di metri urmeazâ o cotiturâ la drepta. Auu, cum era sâ intram noi in masinili din intersecţii, câ s-o apucat bărbatu di râs di nici nu pute sâ dischidâ ochii. Ci ni făcuş Oaaanâ. Eu am zâs câ nu-i lucru curat sâ ţ sâ bage o altâ fimeii în casâ. Parapanta, celalta ea din viata noastra, ii altâ mancari di peste... e din categoria, lasa ca stiu eu ce fac, pana da cu mine de pamant si ma intorc plangand la barbat sa-mi ofere consolare, cum s-a mai intamplat!

Of course I like the sound of what you say, Oanâ dragâ!


Added: ci-mi vini sa topai pe melodia asta: hopa, hopa, hopa, I do, I do, I do...

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)))))))))