luni, 15 decembrie 2008

Functionar public

Eu si prietenul meu ne potrivim de minune (mai bine zis: nu ne potrivim de minune). Amandoi suntem dezorganizati si ametiti si cand e vorba de chestii administrative o cam dam in bara, ne adaptam greu, ne prindem si mai greu... intr-un final ne descurcam, dar ne-am dori sa functioneze lucrurile in Romania cam cum functioneaza prin Germania - acolo, desi nu stiam limba, am fost in stare sa imi fac toate actele de studii, de sedere, de viza fara sa simt ca ajug la capatul puterilor, ba din contra, mi se parea prea facil, paranoia din mine imi zicea ca sigur mai e ceva, desi functionarii imi povesteau foarte dragut ca asta e tot si sa merg linistita acasa.

Sa revenim, v-am zis ca l-am luat pe Cee'd-ulica de curand si vrem sa mergem sa il inmatriculam. Am ajuns la politie (nu era primul loc in care trebuia sa mergem, dar era "in drum" :p - si noi prosti). Pricipala noastra preocupare era sa aflam daca mai platim taxa de prima inmatriculare pentru un autoturism nou. Merg eu si intreb o tanti la un ghiseu care zice "Da' de unde sa stiu eu, eu sunt la permise, mergeti mai incolo la inmatriculari" (Mai incolo unde, femeia lui Dumnezeu? Era scris doar Ghiseul 2, Ghiseul 3, Ghiseul 4 .... pana la 17, de unde sa stiu eu care e de permise si care e de inmatriculari), imi fac curaj si merg la unu' gras(functionar din spatele ghiseului) caruia ii adresez aceasi intrebare, si ce-mi raspunde omul: "De unde sa stiu eu domnisoara ce masina ai? Nu te-ai uitat si matale la televizor?" No further comments.

Niciun comentariu: