vineri, 19 decembrie 2008

Informatiile in Romania circula pe cale orala si de multe ori asa persista ele in folclorul romanesc. Internetul va fi de mult depasit pana va fi o cale de informare din partea institutiilor statului. Bine totusi ca oamenii sunt bine intentionati, posteaza pe forumuri (nu exista doua experiente la fel, de unde tragi concluzia ca tu o sa o ai pe a ta, so no use of reading anything). Si te dai cu capul de tot felul de "praguri", in cel mai ineficient mod, dar pana la urma rezolvi. Asta are legatura cu povestea cu functionarul public. Ca sa nu mai intru cu masina in balarii, m-am plimbat cu taxiul intre punctul A = politia rutiera din Pipera si B = primarie. Am dat dus intors 50 Lei, si am avut parte de un soculet. Omul i.e. taximetristul, isi aprinde o tigara fara sa intrebe daca ma deranjeaza, nu ca as avea curajul sa-i spun ca da. Si cand sa ma uit spre aparat sa vad cam cat am de platit vad ditamai semnul: FUMATUL INTERZIS . Altfel lucrurile au mers smooth si am nr IF-xx-PUP (dintr-o greseala de comunicare cu iubitul meu.. noi sa fim sanatosi) - am dat si bani extra pe ele, ca io le-am ales.

Niciun comentariu: