luni, 26 ianuarie 2009

Nu incerca, s-ar putea chiar sa mearga



Prefer sa dainuiesc in rusine pe vecie decat sa va privez de la o povestire asa amuzanta.
In scurta mea/noastra incursiune in Venetia, eu nu m-am simtit chiar bine, mai degraba incomfortabil si indispusa. Pe tot timpul sederii am fost umflata ca un balon.

Cum nu era sa stau in minuscula baie de la camera de hotel, in loc sa ma plimb aiurea prin romanticul oras, n-am stat...
Acasa, in Romania, mi-a revenit disperarea si prietenul meu, in altruismult lui infinit, s-a oferit sa-mi vanda un pont: sa imi imaginez ca umflu un balon cu fundul... si, cu siguranta, o sa-mi rezolve problema. Which it did, numai ca el glumea si se inrosise de ras (ce-o fi cautand el acolo nu stiu, ca eu eram prea concentrata in interiorul meu decat in exterior).

Na ca se vede si in poze ce crispata eram.. nu-i nimic, lumea crede ca-i arta (tind sa cred ca multe opere s-au facut in perioade de maxima incordare, de fapt se stie) .

Niciun comentariu: