luni, 5 ianuarie 2009

Sarbatorile vin, sarbatorile pleaca

Mosul (s-)a trecut de ceva timp deja, mie mi-a adus numai de bine, adica sanatate, liniste sufleteasca, bucurie, lucruri pe care mi le-am tot dorit de ceva vreme si pe care, in sfarsit le-am avut anul asta pe toate deodata. Suna fad, dar eu chiar asta astept de la viata, iar faptul ca se materializeaza, e posibil sa fie o noua atitudinea a mea, "experienta" si hormonii care s-au mai potolit. Tare-as vrea sa se inteleaga exact ce vreau sa transmit. S-o luam altfel, bancul cu Itic si rabinul - Itic se tot plangea la rabin ca a venit si soacra-sa sa stea cu el si el deja avea multi copii, unii stateau cu nevestele si casa era imposibil de locuit, cat era de aglomerata. Rabinul il sfatuieste sa bage si capra in casa. "Dar, cinstite rabin, si asa e putin loc, si suntem multi...". Rabinul il convinge sa duca si capra inauntru. Dupa o saptamana, Itic apare din nou, si mai nemultumit, rabinul ii mai zice si de vaca, dupa o vreme iar apare Itic... Se aduna si capra, si oaie, si vaca si ce mai are omul prin ograda in casa. Itic turbat se infatiseaza la rabin, care de data asta ii zice sa le scoata pe toate afara (animalele) - eee, cat spatiu avea acum Itic cu soacra cu tot. Asa si eu, dupa ce muncesc (pe branci as zice eu, pe pariu ca nu e si parerea colegilor) si ma chinui cu tot felul de noi responsabilitati de care abia auzisem inainte, altfel apreciez un carnacior la mama acasa si o vacanta ca musafir, unde primesc cadouri, vin si slanina pe saturate, fara sa ma simt furata, frustrata sau izolata, sau mai stiu eu cum se simte lumea prin strainataturi.
Dragilor, cinstit va spun ca asa "cozy" nu m-am mai simtit de mult, sa am prieteni si familie si brad si chisca (gasiti in DEX) si sarmale si vin fiert, zapada, somn, vizite, iar prieteni, famillie, afumatura, toba, vizite, afinata, vin, sa nu uitam de traditionala si nelipsita salata de boef.
Si totusi, am venit cu bateriile incarcate, bine dispusa, pusa pe fapte bune (nooot) si am condus ca un bucurestean nesimtit. Imi iau doua puncte (din trei) si incerc sa nu mai fac, bine?

Niciun comentariu: