luni, 26 ianuarie 2009

Tinta

Sunt una dintre acele persoane care au ales sa investeasca mai tot in ele. Imi dau seama ca, fiind avantajata din mai multe puncte de vedere, puteam sa ajut si pe altii. Nici macar propria-mi persoana nu e intretinuta asa cum ar trebui (intelectual, fizic, financiar etc. - se-ntelege, da?!?!). Dat fiindca am 26 de ani (let's make it 25 :) si pana la 15 ani nu se pune, inseamna ca am irosit 10 ani, dar poate in tot timpul asta nu am facut doar lucruri inutile, mai scadem 2 ani sa zicem (deja am scazut unul de la 26 la 25). Si pana la 55, daca-i apuci, cred ca poti fi cu adevarat util. Asa zis, grosso modo, mai am 30 de ani sa-mi repar greselile si sa fac actiuni ce-mi vor garanta intrarea-n rai (Dracu sa ma ia daca la asta ma gandeam cand mi-am propus sa fiu mai altruista!).
Ce sa-mi zic: Bafta, sa ma tina si breake a leg!

Niciun comentariu: