duminică, 18 ianuarie 2009

Soric si trufe sau Despre cum sa nu studiezi

Nu ma dezmint, o alta situatie in care ar trebui sa studiez pentru niste examene. Dupa ce am dereticat toata casa si mi-am facut un cocktail, am savurat o trufa si ca sa nu fac din nou deranj am mancat direct din punga niste paine cu sorici, pe care l-am inmuiat in borcanul de sare (sper ca musafirii mei sa nu citeasca). Eram in pericol de a fi serioasa de data asta si de a invata pe bune, dar am scapat ca prin urechile acului. Pe vremuri ma batea maica-mea la cap cu invatatul, lucru care ma irita enorm. Sunt (placut) surprinsa sa observ ca nutresc aceleasi sentimente pentru cei ce i-au luat locul. Cu asa ocazii eram mereu ocupata, era prea mizerie in camera, prea gol frigiderul, eu eram prea grasa si trebuia sa mai fac ceva activitati sportive. Cu timpul optiunile s-au diversificat de la bibilirea unui bibelou pana la concentrarea atentiei in totalite asupra mea . Iar acum s-au perfectionat (scuzati lipsa de modestie), curatenia este si mai curata, joggingul e la loc de cinste, nu mai mentionez ce frisoane ma iau cand ...

De lectura n-am zis nimic, cum infulec cartile, ca si cum peste o saptamana, dupa examen, n-as mai avea acces la nici una.

Niciun comentariu: