sâmbătă, 20 iunie 2009

Atentie - creeaza confuzie!

"Ce-ai mai facut zilele astea, printeso?" Trebuia sa intrebe spiridusul vesel, dar spiridusul vesel n-a mai dat pe-acasa de nu stiu cand... o fi iesind la baut si s-a agatat de vreo spiridusa, oricum nu e treaba printeselor sa se-ngrijoreze de spiridusi. Nici menajera n-a mai dat de mult pe-acasa, se vede cat colo, si nu i-a zis nimeni nimic, de ce sa ne legam de spirudusi...
"Am petrecut o seara f placuta cum nu se intampla deloc des sa petreci si am ramas cu un semntiment cald si fin. A fost altfel decat tot ce stiam pana acum. Different aspect, different form, different context, different.
Si parca e bine ca nu se intampla des, am pica in banal Ce e placut si subtil ar deveni trivial. " asta ar vrea printesa sa poata raspunde.
Dar ce raspunde ea, daca tot nu a intrebat-o nimeni:
"Aseara cand am povestit iar ce se intampla in jurul blocului, m-am suprins fascinata de detaliile superficiale legate de vecinii mei, ce se intampla pe balconul lor etc. Am mai vorbit despre asta, dar ma banuiesc de fetis.. ia gata, de maine ma uit numai la padure.
Am avut parte si de o distractie ieftina si racoritoare la un festival de folclor - un fel de balci mai potolit :) Am aterizat din greaseala, eu doar ma plimbam prin parc. Recunosc ca m-a introdus in atmosfera de la primele acorduri de melodii populare maramuresene. M-a facut sa uit si de seara si de vara si mint daca spun ca nu-mi venea sa tropai un pic pe-acolo, pana la urma mi-am batzait un pic fundul. E, si ca orice chestie care iti distrage atentia pentru scurt timp si se intampla sa-ti si accentueze sentimentul de la care te distrage si intri si mai adanc cand iti amintesti. Si ce bine e cand nu vorbim de depresie.
La intoarcere, era sa ma bag si in fata unora in trafic, vaai de capu' meu, daca visez, e mai grav decat sa fii beat, dar daca nu se poate masura, sa-ti bage un tub in creier, in suflet, sa sufli.
Cam asta am mai facut spiridusul meu drag, mai da si tu pe-acasa, noroc cu ingerasul pazitor, ca m-o ferit de masini." "Sarut mana , ingeras."

Niciun comentariu: