miercuri, 24 iunie 2009

Reasons to be depressed

Contrar titlului nu sunt deprimata, ar fi si culmea, ca am motive care sa ma faca sa walking on clouds, dar raman totusi lipsurile care te arunca in starea de deprimare cand nu mai exista nimic care sa contrabalanseze.

Exista, in sfarsit, un forum care sa-mi capteze atentia mai mult de 3 minute (cat sa vad rezolvarea unui issue :P), dar abia am timp sa-l urmaresc, dar de multe ori nici nu imi pun problema sa postez, ca de ... sunt lucruri de 1000 de ori mai importante de facut.
Si daca asta doesn't look bad enough. Fiti atenti fantezie, sa merg la biblioteca sa stau sa rasfoiesc carti si sa ma asez la o masa in sala de lectura, sa stau ore intregi, macar o data pe luna. Pare aberant, dar n-am timp, multi m-ar intreba de ce nu imi cumpar cartile, nu le imprumut sa le citesc in metrou etc. But I'm doing this already... eu vreau biblioteca, e ca si cum m-ar parasi iubitul si ma intrebi de ce nu il inlocuiesc cu unul brunet. "Das ist gar nicht so einfach!"

HAL DE VIATA!! Ma percep ca un om demn de mila, living in this city... alimentandu-ma cu ce mi se ofera, sunt dependenta e clar, trebuie sa gasesc o cale de compromis.. I'm getting there.. oare voluntariul are biblioteca?

5 comentarii:

Stefanela spunea...

Miha, cred ca are o mica biblioteca si Voluntariul, desi nu sunt sigura...dar poate gasesti anticariate prin centru, iese ieftin.

ps: imi place blogul tau.Azi l-am desoperit!
Pup

Unknown spunea...

Daca aflu de biblioteca iti spun. As vrea sa stau la o sala de lectura, sa nu adun carti prin casa, care deja-i mica, mai putin ca ar fi scumpe.

Unknown spunea...

Ce ma bucur ca iti place, Sarut mana :*

Stefanela spunea...

http://rumanica.blogspot.com/
este blogul meu, desi abia de aproape o luna am inceput sa scriu si sa atasez poze.
Acum nu prea ma simt in stare sa zic nimic, sunt stresata si ales trista, nu mai lucrez pt firma aia, pe platforma, au sunat ieri sa imi dea vestea grozava. se pare ca toti cei internationali, cu contract non-uk au fost alesi sa plece, firma are probleme. Asta chiar inseamna ca este criza mare!

ai grija de tine!

salutari lui Bodi!

Unknown spunea...

O sa se rezolve, nu-ti fa griji prea mari. Tot raul spre bine si asa nu prea erai tu convinsa ca vrei sa mai mergi acolo. Te pup!