luni, 1 iunie 2009

Ca de obicei, nu ma pot hotara si o sa scriu doua parti. Una scurta despre laptopul meu miiiic si nooouu si draaaaguuuutz si una si mai scurta despre hainele cele noi ale imparatului sau cum sa mergi dezbracat la servici.
Weekendul asta am primit un laptop. Ceeeee frumooooooooooooooooooooooooooos. Primele lucruri care mi-au trecut prin minte au fost ca in sfarsit pot sa ma car cu el priunde, sa invat, sa-mi scriu disertatia, sa verific mailul whenever needed, sa citesc presa cat pui sta calare pe laptopul celalalt. Sa ma ia dracu, ca fix asa nu as vrea sa fac. Adica, nu o sa mai numar femei imbracate in top negru si sandale crem pe strada, nici nu o sa mai citesc cu orele pe banca si nici nu o s-o mai lalai aiurea, uitandu-ma prin curtile oamenilor, intrebandu-ma cum se cheama florile. Om trai si-om vedea cum o sa il folosesc. Sper sa il folosesc mainly ca sa scriu, cred ca mai bine zic ce nu vreau : nu vreau sa pierd nopti intregi cu el, nici nu vreau sa aduc munca de la birou, nici sa uit de mine atingandu-mi targeturile.


La sfarsitul weekendului, mai exact la inceputul saptamanii am inceput DIN NoU sa merg la serviciul minunat. Si cum orice serviciu minunat merita atentie pe masura, eu m-am gandit ca daca ma imbrac decoltat si transparent, partea de sus, evident decoltata, mai putin evident ca partea de jos, as in fusta , era transparenta, mai putin evident ca e vorba despre fusta dar evident ca era transparenta. Cand mi s-a atentia nu mi s-a parut ca ar fi asa de rau, cert e ca pana la sfarsitul zilei ma simteam despuiata (ma luase si frigul pe deasupra). Una peste alta sper macar ca aratam bine, sexy, provocatoare, ceva acolo, ca sa nu fi facut "efortul" asta intr-aiurea. Na efort, prostie, partea buna e ca, odata cu varsta o sa -mi pese mai putin si nu o sa ma mai simt stinghera, partea proasta e ca, probabil o sa se intample din ce in ce mai des sa arunc haine fara noima pe mine si s-or mai nimeri scurte, mici, traslucide, cu tatzele la vedere si atunci sa te tii(nu de tzate ca o sa fie lasate).