duminică, 14 iunie 2009

roman in ROMANIA a x-a parte

Bai, nene, traiesti in Romania, n-au si astia in dita’mai mall baneasa punct e informatii si harta, tre sa bati tot magazinul, sa-l stii pe de rost ca sa te descurci.. nene astia’s nebuni.. AA, ia uite, niste sageti… zice ca hypermarket, zice ca toaleta, zice ca informartii, aa ia uite in locul informatiilor au pus o masina ca sa-i faca reclama, ce cretini, sa mor eu cu tara asta de kkt. A, ba nu, uite si ghiseul de informatii, “Buna ziua, imi puteti spune magazinul the body shop unde-l gasesc” “mergeti pe aici inainte, apoi cu prima ocazie faceti drepata, inainte de Diesel si apoi mergeti inainte. Il veti vedea undeva pe dreapta” “cool, multumesc”. Na ca au informatii, da’ numa un ghiseu de informatii per dita’mai mall-ul, nici macar o harta , da-i incolo de tampiti. Cumpar ce-mi trebuie din the body shop, tipa n-are sa-mi dea si mie chitanta c-am platit cu cardu’, asta e. Ies in directia pe care-o cred eu buna, ajung la food court, dau de doua harti a magazinului intre timp, nu ma opresc sa ma uit pe ele, stiu doar ca nu e aia iesirea pe care o vroiam eu, ma enervez si ies pe unde apuc si-o iau la talpa prin soare pana la masina. Na, c-aveau si harti pana la urma si eu tot ca vaca merg prin exterior, ca m-am incapatanat sa nu consult harta sa merg pe unde am nevoie… sa fi fost de la blugii mei hiper scurti, hiper rupti si hiper sexy care atrageau prea multe priviri masculine de m-am enervat eu asa??!?!

Niciun comentariu: