joi, 24 septembrie 2009

Leapsa (n-am mai jucat)

Am primit ordin de la Printesa urbana, de peste 7 mari si 7 tari sa raspund la intrebarile de mai jos. Nu stiu daca aveam sau nu de ales, da' uite ca mi-a facut placere. Tre' s-o dau si mai departe, asa ca-l incalt pe Eufio. Daca ma suparati va mai incalt pe vreo doi.

1. Daca ai putea sa intri si sa traiesti intr-o carte care ar fi aceasta ? Motiveaza alegerea facuta! (dar intr-un film?dar intr-un cantec?)
Carte: in cam toate cartile pe care le-am citit, trebuie sa zic una? Decameronul ca sunt mai multe povesti, poveste-n poveste, sa fiu eu in toate. E multa dragoste si haz de necaz intr-un background trist si bolnav.
Film: Harry Potter, sa ma dau si eu cu matura.
Melodie: Asta cu melodia e grea tare, nu prea vreau sa traiesc intr-o melodie. Totusi imi vine una in minte acum: Placebo - Protege Moi (e un XXX version, eu in versiunea asta vreau sa fiu).
2. Daca ai putea sa ti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar in cazul in care ai fi de gen opus?
Elena, Sebastian.

3. In ce alta tara ai vrea sa traiesti pt 1 an si de ce?
In Olanda: am nevoie de un curs de zgarcenie de la ei, imi plac olandezii (ei :), sunt relaxati tare, te dai cu bicicleta pe unde vrei tu, cand vrei tu.


4. Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?

Am intrat in sala examen, un anumit examen, am intrat in banca, langa colegele mele, ma asez, ma uit pe subiecte un pic si tipa din spate ma intreaba o definitie. Eu ma intorc si gata visul. Peste 3 zile am examen la acea materie, totul se intampla cu toate detaliile din vis(tot meaning tot - era identic), pana in punctul in care eu ma intorc si zic "Am visat exact asa", iar tipa raspunde: "Ma doare-n cur ce-ai visat tu! Zi-mi si mie ce e ala inel integru". Aia a fost!

5. Povesteste o zi din viata ta imaginandu-ti ca esti un animal.
Sunt un caine vagabond din Voluntari. E dimineata rau, eu stau tolanit in mijlocul strazii principale si ma scarpin de zor , asta am facut toata noaptea. Vorbesc astia ca suntem bolnavi rau noi, astia de pe strada, ca ar trebui sa fim vaccinati. Dracu sa-l ia de vaccin.
"Baaai, f..tute, n-ai somn acasa, ce treci asa devreme", latru eu la o masina, din cauza careia trebuie sa-mi mut eu fundu' din drum.
Ia uite-i pe Clont si pe Tufa! "Ce faceti mai baieti? Gata incepem ziua, ne legam si noi de vreun motociclist ceva?
"
"Baaai, esti nebun! N-ai auzit ca a dat o masina peste Sprint, a schelalait toata noaptea in parcare la Cocosatu. Au incercat paznicii sa-i dea de mancare, sa bea, nu-l mai scoala nici hingherii."
"Eee, naibii, se mai intampla, ce n-a dat prostul ala cu Dacia asta iarna si peste mine, si-am crezut ca acolo raman. Ia uite ce blana lucioasa am acuma si ce chef de viata. Hai ma nene sa-i atacam pe astia ce naiba, ca trece ziua. Sa ne distram si noi un pic pana mergem la tanti Nuta sa vedem ce ne da bun astazi. Ia uite la fata asta cu fustita, n-o lasa sa scape, baaai, latri de la 10 metri, du-te-acolo langa, sub fusta ei".
...
"Na, hai ca-i tarziu, mergem la blocurile alea de-au dat faliment, dormim acolo. Am un feeling bun cu astea, cativa ani nu ne deranjeaza nimeni."

6. Daca ai putea trai in pielea altcuiva pt o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana si de ce ai ales-o?
In pielea mamei, poate reusesc sa schimb vreo rotita acolo in felul ei de-a gandi.

7. Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi ca ti-ar fi primele ganduri si ce ai face prima data?
Fuck it, what now? Tre sa gasesc eu o banca de sperma pe-aici.
M-as pune pe citit documentatie despre cum clonez si fac copii in eprubeta, salvam specia, what the hack, macar de dragul romanilor si a Greciei Antice, daca nu de dragul generatiilor rahat.

7 comentarii:

SCHUMI spunea...

Foarte tare povestea cainelui vagabond! M'ai cucerit!

A. spunea...

Si mie mi-a placut vagabondu :)

Unknown spunea...

Hi, sar'mana. Am multi dintr-astia pe-aici, poate de-aia-i stiu asa bine :).

Andreea spunea...

Pfffff, si eu am vreo cateva haite, ma innebunesc mai ales noaptea, nu cumva sa dorm cu geamul deschis...

Unknown spunea...

Se zice ca pentru a infrange un dusman puternic trebuie sa il intelegi, dar in momentul cand il intelegi incepi sa il iubesti. You're getting there with your Volunteer's dogs :)

Unknown spunea...

Sper sa-i infrag inainte sa-i iubesc!

Unknown spunea...

Cu primari cu tot