miercuri, 30 septembrie 2009

MESSENGER

Ascult muzică, in sfârşit bună, la un radio nemţesc ce mi s-a lipit de suflet pe vremea pe care o petrecui în "Nemţia".
Şi începe să curgă cu sunete stresante , plic, plic, plic sau cloc, cloc, cloc, cum vreţi voi. Îmi scrie pe messenger o colegă, câte un cuvânt, maxim două pe rând. La fiecare secundă cloc... cloc ... cloc.
Ştiu, să-l scot! Dar e ăla integrat în mail şi habar n-am cum. Am mai stat off line multă vreme, dar nu face bine vieţii mele sociale.
Dacă mai aud o dată cloc, ma omor!

4 comentarii:

diana spunea...

Scrii foarte frumos, Mishulica! Am citit tot ce-ai scris ore in sir fara sa ma opresc, chiar daca ma incerca o dorinta arzatoare de a merge la baie. Am adaugat pagina la favourites si am sa astept in fiecare zi cu sufletul la gura sa vad ce mai scrii. Iar daca pana la urma publici cartea pe care ti-ai propus sunt total alaturi de tine si o sa fiu prima care-ti cere autograf. Foarte frumos si captivant! Kiss&Hugs

Unknown spunea...

:))) Fiecare cu dorinta lui arzatoare! Sarut mana, Dia draga! Esti scumpa cum te stiu :*

SCHUMI spunea...

Well..cunosc sentimentule, de ceea ma gandesc ca daca ai schimba sunetul ar fi ceva:) sau eventual explici ca daca nu dai replica la 2 linii inseamna ca esti ocupata si nu poti vorbi. Poate suna ciudat dar educa-i;) si asa e mai usor:)

Unknown spunea...

Tocmai asta-i problema, fiind cel integrat din mail nu stiu sa-i dezactivez sau sa-i schimb sunetul. Pe cel normal nu ma pot conecta de la munca si, oricum imi ocupa memorie in plus, ferestre etc.

Dar de educat i-as educa cu o nuia :P. Sa nu-si inchipuie careva ca eu nu fac la fel. Sunt si mai stresanta, daca gresesc ceva, mai trimit un rand cu cuvintelul corectat. Si se-ntampla deeeees.