miercuri, 7 octombrie 2009

Mi-s programator

Sunt in metroul ala vechi, vai steaua lui, care da din fund dintr-o parte in alta cand inainteaza hotarat pe sine, printre peretii seci. Doua tipe care se tot invitasera una pe alta sa shada pe locul eliberat (loc pe care stau eu acu) duc o conversatie chinuita. "Si tu ce faci?" "La munca?" "A tot la munca?!?!" "Daa. Sunt programator!" Aici nu stiu cum sa fac sa redau mandria din glasul fetei. "Programator mi-s". Adica te uiti tu la mine asa ca-s la fel (de proasta) ca tine si arat bine (avea, nene niste tzate) dar is mai desteapta. Cealalta ca sa nu lase dicutia si penibilul in aer zice "Aaa, serios?!??" "Da, pai daca am terminat info ce era sa fac?!" Aici interveni modestia, eu o zic de obicei pe aia cu: "Daca altceva nu stiu sa fac."
Nu-mi dau seama daca baietii programatori tot asa mult self istiim au datorita meseriei (bratara de aur).
Ziceti-mi voi si dati-mi si una cand simtiti ca dau sa ma laud cu functia mea de PROGRAMATOR.

5 comentarii:

Andreea spunea...

Nu stiu daca tine neaparat de programare :) Eu cunosc destul de multi programatori de sex masculin, dar niciunul nu parea sa se faleasca in asa hal. Nici macar unu care a lucrat la IBM :) Pe de alta parte, poate ca domnisoara din poveste voia pur si simplu sa arate ca detine mai mult decat tzatzele de care spuneai. Si vad ca si-a si gasit cui :)))

Unknown spunea...

Clar, nu de programare tine, ci de don'soarele care lucreza in acest domeniu.
Intre noi fie vorba IBM e doar un nume, n-as putea sa spun ca in colaborarea cu ei am fost data pe spate, nu in sensul bun cel putin.

iuliana spunea...

Imi placu faza cu sanii. Stiu ca informatistele sunt dotate.
Personal nu mi se pare nimic grozav sa fii programator, cunosc programatori barbati, ca intotdeauna eu cunosc numai barbati si nu se falesc atat si mai sunt si zgarciti.

Unknown spunea...

Nici nu e mare branza sa fii informatist, da' femeile din bransa sunt a dracului de mandre (some of them).

Daca o sa sara colegii pe mine imi luati apararea, da?

iuliana spunea...

Cum sa nu, il chem pe fratele meu, are 183 cm si 85 kg, ne va apara pe toate, sper. Si el e tot d-asta cum ziceti voi cu calculatoarele.