marți, 13 octombrie 2009

Petrecere de buralacie

Fusei cu fetele la o petrecere de burlacie. Ne-am distrat de nu ne mai puteam tine pe picioare dimineatza, suc de mere nu mai beau in viata mea.
Am fost intr-un club unde se canta live de catre o formatie faina (as zice eu). Noi, fetele, am dansat toata noaptea si am baut vodca cu suc de mere (de unde si durerea de cap). Au fost si multi baieti care stateau in jurul nostru ca mustele si te sacaiau exact ca ele.

Cu fetele e mai bine sa petreci ca nu tre sa le tii in brate si nici nu se umplu de transpiratie cand danseaza si nici bancuri porcoase nu-ti trantesc in ureche.

Cu baietii de pe-colo m-am cam certat, era sa sar si la bataie, ca nu ne mai lasau in pace. Intr-un final au fugit ei, o parte din ei. Care final unul imi zice: "Auzi, esti cam tzarancuta! N-ar trebui sa te lase in cluburi." Mai baiete, as zice ca ai dreptate, da' tot i-am tras vreo doua.

Niciun comentariu: