vineri, 9 octombrie 2009

Reclame

Stiti noua reclama la Orange? Cu un delfin, un fluture si o veverita?
Nu stiu daca e relevant, dar eu vreau un abonament veverita, ei sustin ca e pantera. Dracu s-o ia, daca ei zic ca-i pantera pantera sa fie, trecem cu vederea, dar fluturele ala care arata ca un penis cu aripi nu are nici o scuza.


Judge for yourself!

O imagine mai mare vedeti pe site-ul Orange.

In ce priveste reclama asta am zice ca e rodul unei imaginatii deformate si pana la urma e inofensiva. Copiii sa nu creada ca asa orange arata o pantera, cum credeam eu ca banalele sunt negre(nu vazusem nici una inainte de '89. Imi desenase vecinul, dar cu creionul si n-o mai colorase).

Da reclama la nu's ce terminata de banca, o stiti? Aia cu "da,vezi bine!" Si e o batrana care se uita in cos si vede numai bancnote de 50 de lei si 100 de lei. Primesti 10 lei pentru fiecare persoana pe care o aduci la noi. Puii mei, ca sa scoti ceva bani, 2000 de lei sa zicem, trebe sa aduni 200 de persoane. 200 de oameni interesati de pensie la raiffesen, nici daca-i dezgropi nu aduni atatia. Unde mai pui ca in spate profiturile sunt imense, comisioanele sunt de cel puin 70, 80 de lei, dar ei dau 10 lei la batranei si alti fraierei sa le aduca un clilent nou - uf!. Mai usor te-ai duce la fiecare sa le zici, dati-mi 10 lei si nu va mai bat la cap cu nici o banca nimic. O fi ea criza dar sa pui 6 metri patrati de reclama in locatii centrale cu nesimtirea asta!!!!!!

Mai sunt si reclame bune, cum ar fi asta



E de la Noaptea Devoratorilor de Publicitate unde a fost cam aglomerat pana la miezul noptii, a cantat Vama(no comment), a fost stand-up in sensul ca s-a stat in picioare, Stand-up comedy, cum m-as fi asteptat n-a fost, iar reclamele au fost foarte tari. In proportie de 70% mi-au placut mult de tot.
Gasiti intr-o mie de locuri cum si ce s-a intamplat acolo (e.g. Metropotam)
Concluzia: mi-au placut reclamele tare de tot, organizarea a fost varza si alta data nu mai merg.

Campania noi vrem RESPECT, mi-a atras atentia.


REALITATEA.NET - Actorul Victor Rebengiuc susţine campania " Noi vrem respect" - VEZI MAKING OFF


Da, cam asta vreau si in materie de reclame, oferte etc - RESPECT. Cum poti sa iti imaginezi ca oferind 10 lei inmultesti numarul de clienti si o sa ai profit pana la cer (numai intretinerea unui amarat de card pe 3 luni cred ca este 10 lei la mine).
NO MORE COMMENTS :( .

Niciun comentariu: