vineri, 16 octombrie 2009

Ura si la GARA

Cred ca nu stiam cum sa imi petrec cateva ore din viata si am incercat si altceva.
M-am indreptat hotarata catre Stefan cel Mare, am vazut ca traficul e f bun, am zis: "Hai la Gara!" Fac vreo 25 de minute sa zicem pana ies din pasaj la Victoriei si acolo, stanga cu chiu cu vai. Apoi STOP! nu m-am miscat 1 cm timp de 15 minute, in urmatoarele 30 de minute mai fac 20 de metri, timp in care intru si intr-o masinutza. Iese nenea se uita la masinutza (lui), ma-ntreaba daca-s cu capu'. Eu dau din umeri si zic "Sorry". Pleaca nervos, un taximetrist imi face semn sa nu-mi fac griji, eu ma uit urat si la el, dupa cateva secunde incep sa plang de draci.
In dreapta vad loc de parcare, dupa 5 minute, mai merg 1 metru, mai vad un loc de parcare. Ce-mi zic eu, hai sa parcam. Am parcat am lasat masina acolo, dupa o ora de stat in trafic si nerezolvat treaba, m-am intors la munca cum am venit, adica nu cum am venit, cu metroul si tramvaiul, cu alte cuvinte m-am dus bou si-am venit vaca. La metrou insistam sa-mi iau bilet de calatorie de la patiserie.

Iar acum imi fac griji sa nu fi parcat in fata unui gang sa fi blocat oamenii :(
Noi sa fim sanatosi.
Am uitat sa zic ca ploua.

Long story short for the english version:
I went to the main station, but I got stucked in the traffic for an hour or so, I barely move. Even so I had enough time to bump another car. Eventually I decide to park my Cee'd and to take the subway back to the office. This can be a way of spending your life. NOOOT

Niciun comentariu: