vineri, 9 aprilie 2010

Eu, inainte sa ma nasc(schita)

Hai domn'le odata, c-am oprit timpul pentru tine.
Da de ce l-ai oprit?
Pai ca sa-ti alegi si tu ce vrei sa fii, c-acus tre sa te nasti. Sau vrei sa iesi pe jumatate.
Nu, Doamne fereste!
Pai ai ocazia, trebuie sa mergi la El.
Pai, de ce.
Nu mai pune domn'le atatea-ntrebari, ca nu stiu eu.
Pai de unde stii ca tre sa merg la el?
Parca nu stii, ca stiu numai ce vrea El sa stiu.
Asta am uitat. Adica tu nu stii nimic altceva
Ba stiu fratica, da' din ce vrea el sa faca, asta nu stiu.

Hai odata ca te trimit olog si orb daca nu te misti odata.
Pai olog si orb nu vrea SPHEAHR?
Ba vrea, dar gasesc altul pentru.
Auzi? dar de ce vrea el asa?
CA asa vrea el, e mai interesant, a zis ca vrea sa faca niste experimente, sa vada daca se deformeaza sau nu dupa experienta asta. Plus ca o pune la incercare pe RVASTA, cica acu doua vieti l-a inselat toata viata cu unul si el n-a stiu nimic pana n-a dat coltul, Si prostanacul ala de VIDEOS, a facut basca de el cand se jucau "midos", a turbat SPHEAHR, a traversat tot centaurul, a lasat cateva zeci de pstaie si nici nu s-a dus in urmatoarea viata, s-a intors s-o vada pe aia cum si-a batut joc de el.

Pai si ce treaba are acum de vrea sa fie olog?
RVASTA i-a jurat si i-a promis ca o sa aiba grija de el in orice forma si-o sa radieze oriunde.... Miram-as, zbantuita asta nu e in stare sa stea doua zile la rand sa faca lumina si acum o sa stea o viata cu asta. Aaaa, basca i-a zis ca o eternitate o sa stea langa el, sa lumineze impreuna. Si el smecher, s-a prins, eternitatea asta nu mai are asa mult, cateva milioane si gata, si i-a zis :"Bine, dar o eternitate intreaga" Daca isi ia aia teapa si baga Domnul o eternitate de nu mai stii ce sa faci cu ea, sa te tii atunci.
Da, ma rog, nu-i problema noastra.

Auzi stii ca tu trebuie sa-ti mai alegi si rele
Pai nu mi-am ales
Nu suficiente

E , si daca nu le aleg, nu se mai termina eternitatea fara mine ?
Ba se termina, dar ti-o iei, eu as da o fuga in viitor sa vad cum stau lucrurile
EE, fuga, las ca vad eu
Foarte relaxat, ti-a prins bine sa fii copac(ce copac)? mileniul asta
Asta am fost, de-aia nu-mi amintesc nimic

Niciun comentariu: