luni, 5 aprilie 2010

Hristos a inviat!

Poate compensez cu faptul ca am ramas nesatisfacuta de la Inviere(slujba de Inviere, of course). Anul asta locatia: CIMITIR, ca avem la cine din pacate si ca de mica tot auzisem ce superb e de Inviere la cimitir, lumini, Hristos a inviat!, oua, pasca duse la sfintit...

Vorba aia la pomul laudat sa nu te duci cu sacul, cu alte cuvinte "do not have expectations" ce pana mea, imi tot zic asta de ceva saptamani deja si mi-o tot iau. Asteptarile mele, desi foarte mari nu fura, au fost spulberate, facute praf, tavalite prin pamant => neimplinite.

Balti erau!?!? Erau
Noroi era?!?! Era
Locuri de parcare erau?!?! Nu erau (am mers cu mamaia, avem o scuza, de aia am luat masina)
Microfonul lu preotu mergea!?!?! Cateodata mergea, cateodata nu mai mergea, drept urmare se-auzea cam asa:

"SI PENTRU BISerica acea.. SI PENTRU .. ei CARE cu EVlavIE SI CU CREdin.. slujesc IIIIIINTRAAAANs... ...STOS A INVia.. ....... .... PREMOArte caaaLCAAANd SI CELOR .... ... DAAARUUUUIIIINDU-le...."
Dascalul canta cam anemic, te cam prindeai, desi calitatea sunetului il acoperea destul de bine si al naibii microfon, s-a auzit in el cand a zis popa: "Ia uite-l, zici ca doarme" catre nenea care tinea lumanarea principala, aia cu lumina principala.

Partea in care preotul zice Hristos a inviat! si tot clerul raspunde, iar eu ma umplu de suflet si-mi propun sa fiu un om mai bun, macar pentru oamenii plini de speranta care raspund in cor, am ratat-o pentru ca NU S-A AUZIT, am raspuns abia la al treilea apel, si ala ca asa mi s-a parut mie, ca parca atunci a zis.

Hotarat lucru, anul asta nu am meritat sa am un Paste decent. Mai grav e ca putini au meritat: frate-miu a fost la catedrala si popa a bagat caterinca in engleza pentru turisti, unchi-miu a fost la tara, el se deplaseaza mai greu, pana sa iasa din biserica, deja se alergase de trei ori in jurul bisericii, mama si tata au fost unde merg de ani si instalatia tot asa mergea, adica proast. Aud ca si doamna Elena Udrea ar fi avut dificultati in a intelege slujba din pricina tehnicii, varmiu a fost la manastire si n-a auzit nimic(asta e cea mai fericita situatie). Mi-e dor de cand eram mica si plangeam la slujba de Inviere si credeam ca a fost inventata ca sa ne faca mai buni. AAALLLLOOO, mai buni, MAI BUNI, nu mai bogdati, nu mai destepti, nu mai frumosi, nu mai smecheri ci MAI BUNI!

Un comentariu:

Photography Lady spunea...

Adevarat a Inviat!

Sa fim mai buni, sa incercam macar.