joi, 8 aprilie 2010

Target 1 - reached

O alta lovitura data umanitatii, keep it up princess!
Numai pentru ca am zambit unui politist si tipului de la vulcanizare nu-i motiv de lauda. Motivul real de lauda e ca in sfarsit am fost la vulcanizare si m-am dat cu bacaieta.

Inexplicabil cum uneori avem ceva ce ne retine. Ma refer amanarea unor lucruri la infinit, in cazul meu mersul la vulcanizare(service) si dusul gunoiului(va rog, sa nu mi se aminteasca de disertatie ca-mi amintesc si singura). Sunt multi care ar amana cam 80% din ce trebuie sa faca in everyday life. Cei mai multi cred ca amana sa spuna adevarul cand au gresit. In tot cazul amanarea e o solutie, dar e o solutie temporara. Poti sa amani forever, dar asta nu inseamna ca problema e rezolvata.

Revenind la motivul meu de ingamfare, am reusit sa ghibosesc bicicleta in spate, cu scaunele rabatate, desigur, si am reusit sa ma lovesc numai de vreo 4 ori, iar ceasul meu clasic cu geam de safir e de incredere, nu s-a zgariat o virgula. Greu in ziua de azi sa mai gasesti ceva de calitate, dar uite ca exista! Si-nca ceva, incercam sa facem turul gloriei de dimineata, ca seara e prea aglomerat.

Niciun comentariu: