luni, 19 aprilie 2010

Raiul sarmalelor

Am realizat ca de-o saptamana mananc, la pranz, numai sarmale. Ma rog, sarmale cu smantana, cu iaurt, cu ketchup, cu salata, cu ce-o fi numai sa fie nitel diferite ca nu mai pot.

Ati ghicit, o mama, si-o bunica, si-o matusa, si-o alta bunica, tare bine intentionate m-au procopsit cu caserole pline ochi cu sarmale, cu oale umplute cu varf cu sarmale, cu pungulite de pus la congelator cu sarmale. Sarmale cu foi de vita si mai mari si mai mici si cu foi de varza, cred ca daca sunt mai atenta gasesc si cu foi de coca si cu foi de tutun. Si sarmalele astea fara numar din congelator, unele sunt deja fierte, altele, ca sa tina mai mult si sa para proaspete tre sa le fierb eu. Pentru asta ar trebui sa fac rost de varza murata si sa le dau la cuptor sau la foc mic pe aragaz. Cata fantezie! Sa ma duc sa caut varza murata, ca sa imi gatesc niste sarmale! I-Auzi!

Mda, si frate-miu mi-a dat share-ul lui de sarmale tot mie. Nu sunt convinsa ca a fost un gest dictat de altruism sau a vrut sa scape de ele. Vorba vine ca nu sunt sigura.

Acuma nu e prima oara cand lumea ma confunda cu-n hipopotam nesatul, dar e o periaoda proasta. E o perioada in care eu incerc sa imi redresez atitudinea: sa imi fac un program pe care sa-l respect, sa respect munca altora, sa , sa, sa printre care si sa nu mai arunc mancare.

Estimez ca mai am vreo doua zile de sarmale, dupa care trec la borcanele de zacusca, care cred ca se inmultesc prin diviziune asa multe s-au adunat si nu mai am cum sa le las ca ma invadeaza cu totul. Din fericire pana termin borcanele o sa pot arunca ouale, vai mie, voiam sa zic ce pacat, probabil ca ouale se vor strica pana atunci si va trebui sa le arunc :( .

Ati observat ca sunt inconsecventa si iar am scris in romana?! Si ce daca? E blogul meu! Si nici nu pot sa scriu in alta limba despre SARMALE.

Da' ca sa nu va suparati va invit la o sarmaluta. Cumparati voi niste varza in drum incoa' si va las si privilegiu de a invarti in mamaliga cat timp stam la o tacla. (Stiti sa faceti mamaliga, da?)

Si niste vinut de la tataia? Parca nu-s asa rele sarmalele astea...

Un comentariu:

Photography Lady spunea...

aaah, buuuun!

EU nu m-as satura niciodata (cred) de zacusca! cat de mult imi place!
DIn pacate, nu pot ajunge curand sa te ajut, asa ca va trebui sa gusti tu si pentru mine!

Pofta buna!